Harmonogram

HARMONOGRAM ZAJĘĆ
RevolutionGym Skawina

GODZINY OTWARCIA

pn-pt: 6.30-23.00
sb-nd:
8.00-18.00

SALA FITNESS

strefa fitness

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
8:30 BRZUCHOMANIA (KC) JOGA (AR)
BPU (RT)
TABATA (KC) JOGA (AR)
9:00 BODY ATTACK (RT)
09:30
10:00 PILATES+STRETCHING(RT)
11:00
18:00 TRAMPOLINY (KC) ZUMBA (KL) JOGA (AR)
BODY ATTACK (NS) TURBO SPALANIE (MM)

ZUMBA (KL)

  
18:30
19:00 BPU (KC) PUMP (KC) TABATA (KC)
TRAMPOLINY (KC) BODY SHAPE (KC)
19:30
20:00 BODU TONING (NS)
STRETCHING (KC)
BODY TONING (NS) BPU (KC)
20:30

(aktualizacja: 30.09.2020)

Prowadzący zajęcia:

(NS) – Nikola Szczodróch
(KC) – Karolina Czepiel
(RT) – REVOLUTION TEAM
(KB) – Agnieszka Rewilak
(MM) – Mateusz Matyja

(KL) Katarzyna Lichnowska

SALA SPORTÓW WALKI

strefa fight

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
16:00  
17:00 BOKS DLA DZIECI (MM)  BOKS DLA DZIECI (MM) BOKS DLA DZIECI  (MM)
19 :00 BOKS OPEN POCZĄTKUJĄCA (MM)           BOKS OPEN                     POCZĄTKUJĄCA (MM)
20:00 BOKS OPEN   ZAAWANSOWANA (MM) KICK-BOXING (DP)
BOKS OPEN ZAAWANSOWANA (MM) KICK-BOXING (MB)
BOKS OPEN (MM)

(aktualizacja: 05.09.2019)

Prowadzący zajęcia:
(MM) – Mateusz Matyja: pięściarz boksu olimpijskiego, ćwierćfinalista Mistrzostw Polski Seniorów, zwycięzca międzynawowych turniejów, aktywny zawodnik z ponad 50-cioma walkami w ringu, Mistrz Dolnego Śląska i Opolszczyzny, licencjonowany trener Polskiego Związku Bokserskiego, ABSOLWENT AWF WROCŁAW,
TRENER PERSONALNY REVOLUTIONGYM

(DP) – Dominik Pazdan

(MB) – Michał Bartosik

OPIS ZAJĘĆ

BODY SHAPE– zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące mięśnie całego ciała. Do treningu wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, sztangi oraz inne przybory treningowe, ćwiczenia wykonywane są w zróżnicowanym tempie do muzyki fitnessowej.
W zależności od stopnia zaawansowania – trening ten może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić wersję bardziej wyczerpującą dla zaawansowanych. Celem zajęć Body shape jest wymodelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie mięśni.

PILATES– zajęcia Pilates są doskonałym sposobem na wypracowanie prawidłowej postawy ciała. Metoda ta pozwala wzmocnić mięśnie przykręgosłupowe oraz „centrum”, wzmacnia osłabione mięśnie, rozluźnia te, które są nadmiernie spięte. Systematyczne ćwiczenia pozwalają wyregulować wszystkie dysproporcje naszego ciała.
Zajęcia charakteryzują się spokojnym przebiegiem, ćwiczenia wykonywane są na macie, bez obuwia przy relaksacyjnej muzyce. Pilates doskonale nadaję się dla osób, które borykają się z różnymi dysfunkcjami, nadwagą, gdyż ćwiczenia nie obciążają stawów.

BRZUCHOMANIA – jest to podstawowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się prostą, rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej, angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Między ćwiczeniami wzmacniającymi pojawiają się elemety cardio, dzięki którym pozbędziemy się zbędnej tkanki tłuszczowej. Ciąg dalszy zajęć to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania, natomiast część końcową stanowią ćwiczenia rozciągające.
Idealne zajęcia dla osób które chcą mieć płaski brzuch!

TRAMPOLINY – zajęcia, które biją rekordy popularności w klubach fitness! Odbywają się na specjalnych trampolinach fitness, bardzo intensywne zajęcia, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia skutecznie pozwalają spalić zbędną taknkę tłuszczową, poprawić wydolność i kondycję, a także wzmocnić mięśnie całego ciała. Dodatkowo zapewniają nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.

STRETCHING – kompleksowe rozciągnięcie wszystkich partii mięśniowych przy relaksującej muzyce. Głównym celem zajęć jest zwiększenie elastyczności mięśni, likwidacja przykurczów mięśniowych, zwiększenie zakresów ruchów w stawach, przyśpieszenie regeneracji oraz odprężenie psychiczne. Zajęcia dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności fizycznej jak i dla osób spędzających długie godziny w pozycji siedzącej.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) – to nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Zajęcia rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej wykonywane są ćwiczenia wzmacniające dolne partie mięśniowe – uda, pośladki, a także brzuch. Część końcowa zajęć to krótkie rozciągnie. Ćwiczenia wykonywane są w różnych kombinacjach i tempie przy muzyce fitnessowej.

PUMP (sztangi) – rewelacyjny trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego cała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.
Nie musisz obawiać się większych ciężarów – te dobierasz i różnicujesz pod względem ćwiczeń oraz Twoich możliwości i stopnia wytrenowania. Elementy charakterystyczne dla tej formy zajęć: stały zestaw ćwiczeń, którego kształt zmienia się cyklicznie co 2-3 miesiące, świetna muzyka i energetyczny, motywujący instruktor, ale najważniejsze to: wspaniałe rezultaty w postaci pięknie wyrzeźbionego ciała.

TURBO SPALANIE (trening obwodowy) – Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestników instruktor dobiera rodzaj ćwiczeń. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości organizmu, Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i dokonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

BODY TONING – Zajęcia wytrzymałościowe z elementami cardio. Podczas ćwiczeń używamy specjalnych hantli z przesuwającym się granulatem, dzięki któremu aktywujemy do pracy jednocześnie wiele grup mięśniowych. Najważniejszym elementem treningu jest wykonywanie szybkich ruchów połączonych z energicznym zatrzymaniem. Efektem zajęć jest wzmocnienie ruchu całego ciała, poprawa wytrzymałości, koordynacji oraz pobudzenie metabolizmu.

TABATA – ćwicz krótko i intensywnie. Trening dedykowany osobom zaawansowanym posiadającym poprawne techniki wykonywanych ćwiczeń. Aktywność oparta jest o maksymalny wysiłek bazujący na protokole tabaty. Stosunek pracy do odpoczynku wynosi 20 s i 10 s. Wysokiej intensywności wysiłku sprzyjają zastosowane ćwiczenia wielostawowe. Celem zajęć jest poprawa wytrzymałości oraz wydolności organizmu, podrzucenie metabolizmu i przyspieszenie redukcji tkanki tłuszczowej.

BODY ATTACK – zajęcia stawiające na różnorodność i intensywność. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia cardio oraz wzamcniające z użyciem hantli, sztang, bosu, stepów, tubingów, gum. Celem zajęć jest wymodelowanie sylwetki oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Główny nacisk położony jest na harmonijny rozwój wszystkich partii ciała.

ZUMBA – połączenie tańców reggaeton, mereng, hip-hop, pop i wielu innych. Żywiołowa muzyka, zróżnicowane tempo zajęć zapewnia utrzymanie tętna na odpowiednim poziomie, który pozwoli efektywni spalać tkankę tłuszczową. Na tych zajęciach nauczysz się ciekawych choreografii i będziesz mogła bawić się w rytmie ulubionej muzyki.