Harmonogram

HARMONOGRAM ZAJĘĆ
RevolutionGym Skawina
GODZINY OTWARCIA

pn-pt: 6.30-23.00
sb-nd:
8.00-18.00

SALA FITNESS

strefa fitness

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
8:00                        BPU                      (Karolina C) BRZUCHOMANIA (Maciej P.)
TABATA  (Karolina C.)
            BPU                (Maciej P.) ZDROWY KRĘGOSŁUP+STRETCHING (Karolina C.)
9:00 BODY ATTACK (Revolutuion Team)
18:00         TRAMPOLINY          (Karolina C.)           JOGA          (Anna K.) BODY ATTACK  (Martyna K.)
TRAMOPOLINY (Karolina C.)    TURBO SPALANIE (Mateusz M.)   
19:00 ZDROWY KRĘGOSŁUP+STRETCHING  (Dominika O.)
    PUMP       (Karolina C.) STRETCHING (Martyna K.)
BODY SHAPE (Karolina C.)                      BPU                      (Karolina C.)
20:00     BODY ATTACK      (Dominika O.)
     BPU       (Karolina C.)
BRZUCHOMANIA (Martyna K.)         ZUMBA           (Alicja O.)

(aktualizacja: 26.05.2021)

Prowadzący zajęcia:

Karolina Czepiel                               

Anna Kotaba

Martyna Kapica

Dominika Ostachowska

Alicja Ożóg

Maciej Perlikowski

SALA SPORTÓW WALKI

strefa fight

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
16:00  
17:00  
19 :00 BOKS OPEN (MM)           BOKS OPEN (MM)             
BOKS OPEN (MM)
20:10 KICKBOXING (JN)
KICKBOXING (JN)

(aktualizacja: 26.05.2021)

Prowadzący zajęcia:
(MM) – Mateusz Matyja: pięściarz boksu olimpijskiego, ćwierćfinalista Mistrzostw Polski Seniorów, zwycięzca międzynawowych turniejów, aktywny zawodnik z ponad 50-cioma walkami w ringu, Mistrz Dolnego Śląska i Opolszczyzny, licencjonowany trener Polskiego Związku Bokserskiego, ABSOLWENT AWF WROCŁAW,
TRENER PERSONALNY REVOLUTIONGYM

(JN) – Jarosław Nagaba – licencjonowany trener kickboxingu PZKB oraz trener personalny.  Absolwent krakowskiego AWF z podwójną specjaliozacją: Coaching w rekreacji oraz Odnowa psychosomatyczna. Stypdendysta programu ERASMUS podczas którego odbył półroczne studia w katedrze fizjoterapi sportu na University College Birmingham.

OPIS ZAJĘĆ

BODY SHAPE– zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące mięśnie całego ciała. Do treningu wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, sztangi oraz inne przybory treningowe, ćwiczenia wykonywane są w zróżnicowanym tempie do muzyki fitnessowej.
W zależności od stopnia zaawansowania – trening ten może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić wersję bardziej wyczerpującą dla zaawansowanych. Celem zajęć Body shape jest wymodelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie mięśni.

BRZUCHOMANIA – jest to podstawowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się prostą, rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej, angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Między ćwiczeniami wzmacniającymi pojawiają się elemety cardio, dzięki którym pozbędziemy się zbędnej tkanki tłuszczowej. Ciąg dalszy zajęć to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania, natomiast część końcową stanowią ćwiczenia rozciągające.
Idealne zajęcia dla osób które chcą mieć płaski brzuch!

TRAMPOLINY – zajęcia, które biją rekordy popularności w klubach fitness! Odbywają się na specjalnych trampolinach fitness, bardzo intensywne zajęcia, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia skutecznie pozwalają spalić zbędną taknkę tłuszczową, poprawić wydolność i kondycję, a także wzmocnić mięśnie całego ciała. Dodatkowo zapewniają nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.

STRETCHING – kompleksowe rozciągnięcie wszystkich partii mięśniowych przy relaksującej muzyce. Głównym celem zajęć jest zwiększenie elastyczności mięśni, likwidacja przykurczów mięśniowych, zwiększenie zakresów ruchów w stawach, przyśpieszenie regeneracji oraz odprężenie psychiczne. Zajęcia dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności fizycznej jak i dla osób spędzających długie godziny w pozycji siedzącej.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) – to nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Zajęcia rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej wykonywane są ćwiczenia wzmacniające dolne partie mięśniowe – uda, pośladki, a także brzuch. Część końcowa zajęć to krótkie rozciągnie. Ćwiczenia wykonywane są w różnych kombinacjach i tempie przy muzyce fitnessowej.

PUMP (sztangi) – rewelacyjny trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego cała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.
Nie musisz obawiać się większych ciężarów – te dobierasz i różnicujesz pod względem ćwiczeń oraz Twoich możliwości i stopnia wytrenowania. Elementy charakterystyczne dla tej formy zajęć: stały zestaw ćwiczeń, którego kształt zmienia się cyklicznie co 2-3 miesiące, świetna muzyka i energetyczny, motywujący instruktor, ale najważniejsze to: wspaniałe rezultaty w postaci pięknie wyrzeźbionego ciała.

TRENING OBWODOWY  – Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestników instruktor dobiera rodzaj ćwiczeń. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości organizmu, Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i dokonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

TABATA – ćwicz krótko i intensywnie. Trening dedykowany osobom zaawansowanym posiadającym poprawne techniki wykonywanych ćwiczeń. Aktywność oparta jest o maksymalny wysiłek bazujący na protokole tabaty. Stosunek pracy do odpoczynku wynosi 20 s i 10 s. Wysokiej intensywności wysiłku sprzyjają zastosowane ćwiczenia wielostawowe. Celem zajęć jest poprawa wytrzymałości oraz wydolności organizmu, podrzucenie metabolizmu i przyspieszenie redukcji tkanki tłuszczowej.

BODY ATTACK – zajęcia stawiające na różnorodność i intensywność. W trakcie zajęć wykonujemy ćwiczenia cardio oraz wzamcniające z użyciem hantli, sztang, bosu, stepów, tubingów, gum. Celem zajęć jest wymodelowanie sylwetki oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Główny nacisk położony jest na harmonijny rozwój wszystkich partii ciała.

ZUMBA – połączenie tańców reggaeton, mereng, hip-hop, pop i wielu innych. Żywiołowa muzyka, zróżnicowane tempo zajęć zapewnia utrzymanie tętna na odpowiednim poziomie, który pozwoli efektywni spalać tkankę tłuszczową. Na tych zajęciach nauczysz się ciekawych choreografii i będziesz mogła bawić się w rytmie ulubionej muzyki.