Harmonogram

HARMONOGRAM ZAJĘĆ
RevolutionGym

GODZINY OTWARCIA

 

pn-pt: 6.30-23.00
sb-nd:
8.00-18.00

 

ZAJĘCIA FITNESS

strefa fitness

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
9:00 Brzuchomania (MŁ)
09:30 Pilates (JS) Pilates + Stretching (MS) Zdrowy Kręgosłup (JS)
18:00 Trampoliny (KC)
Turbo Spalanie (MM)
Brzuchomania (KC) BPU (KC) Turbo Spalanie (MM)
19:00 Stretching (KC) Pump (KC) Zdrowy kręgosłup (JS) Trampoliny (KC)
20:00 ZUMBA® (AP) Trampoliny (KC) STOP CELLULIT(JS) ZUMBA® (AP)

(aktualizacja: 15.06.2018)

Prowadzący zajęcia:
(AP) – Anna Pospuła
(JS) – Justyna Smołkowicz
(KC) – Karolina Czepiel
(MŁ) – Monika Łękawska
(MS) – Magdalena Skrzyńska
(MR) – Mateusz Rycak
(MM) – Mateusz Matyja

 

ZAJĘCIA BOKSERSKIE

strefa fight

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
17:00

18:00



BJJ NO GI / MMA (MR)

19:00

20:00 BOKS OPEN (MM)
BOKS OPEN (MM)
BOKS OPEN (MM)
21:00

BJJ NO GI / MMA (MR)

BJJ NO GI / MMA (MR)

(aktualizacja: 7.05.2018)

Prowadzący zajęcia:
(MR) – Mateusz Rycak:
Wicemistrz Europy w ju jitsu, medalista Pucharu Europy w judo, aktywny zawodnik MMA, instruktor judo z ponad 6-letnim doświadczeniem w treningach z dziećmi oraz dorosłymi, instruktor MMA (i in.), trener personalny RevolutionGym

(MM) – Mateusz Matyja: pięściarz boksu olimpijskiego, ćwierćfinalista Mistrzostw Polski, aktywny zawodnik z ponad 50-cioma walkami w ringu, Mistrz Dolnego Śląska i Opolszczyzny, licencjonowany trener Polskiego Związku Bokserskiego, trener personalny RevolutionGym

OPIS ZAJĘĆ

 

Body shape – zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące mięśnie całego ciała. Do treningu wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, sztangi oraz inne przybory treningowe, ćwiczenia wykonywane są w zróżnicowanym tempie do muzyki fitnessowej.
W zależności od stopnia zaawansowania – trening ten może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić wersję bardziej wyczerpującą dla zaawansowanych. Celem zajęć Body shape jest wymodelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie mięśni.

Pilates – zajęcia Pilates są doskonałym sposobem na wypracowanie prawidłowej postawy ciała. Metoda ta pozwala wzmocnić mięśnie przykręgosłupowe oraz „centrum”, wzmacnia osłabione mięśnie, rozluźnia te, które są nadmiernie spięte. Systematyczne ćwiczenia pozwalają wyregulować wszystkie dysproporcje naszego ciała.
Zajęcia charakteryzują się spokojnym przebiegiem, ćwiczenia wykonywane są na macie, bez obuwia przy relaksacyjnej muzyce. Pilates doskonale nadaję się dla osób, które borykają się z różnymi dysfunkcjami, nadwagą, gdyż ćwiczenia nie obciążają stawów.

Brzuchomania – jest to podstawowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się prostą, rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej, angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Między ćwiczeniami wzmacniającymi pojawiają się elemety cardio, dzięki którym pozbędziemy się zbędnej tkanki tłuszczowej. Ciąg dalszy zajęć to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania, natomiast część końcową stanowią ćwiczenia rozciągające.
Idealne zajęcia dla osób które chcą mieć płaski brzuch!

Trampoliny – zajęcia, które biją rekordy popularności w klubach fitness! Odbywają się na specjalnych trampolinach fitness, bardzo intensywne zajęcia, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia skutecznie pozwalają spalić zbędną taknkę tłuszczową, poprawić wydolność i kondycję, a także wzmocnić mięśnie całego ciała. Dodatkowo zapewniają nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.

Stretching – czyli rozciąganie, likwiduje przykurcze mięśni, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Ćwiczenia poświęcone są rozciąganiu i rozluźnieniu wszystkich partii mięśniowych przy spokojnej, wyciszającej muzyce.

Zumba® – to bardzo energetyczne zajęcia taneczne, skierowane do wszystkich, którzy lubią zaszaleć! Zajęcia opierają się na połączeniu treningu cardio z podstawowymi krokami latynoskich stylów tanecznych i formule świetnej, energetycznej i dynamicznej zabawy. W luźnej, imprezowej atmosferze uczestnicy zajęć wykonują proste, łatwe do powtórzenia układy choreograficzne oparte na krokach 4 podstawowych tańców: cumbii, salsy, merengue, reggaetonu (dla urozmaicenia wprowadzane są dodatkowo także inne style taneczne, takie jak samba, cha-cha, tango, bellydance, bolywood, twist, rock and roll, flamenco, batchata czy afro). Dzięki elementom treningu cardio ćwiczący spalają dużą ilość kalorii, modelują sylwetkę, poprawiają kondycję, odreagowują stresy i naładowują się dużą dawką pozytywną energii i uśmiechu.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) – to nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Zajęcia rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej wykonywane są ćwiczenia wzmacniające dolne partie mięśniowe – uda, pośladki, a także brzuch. Część końcowa zajęć to krótkie rozciągnie. Ćwiczenia wykonywane są w różnych kombinacjach i tempie przy muzyce fitnessowej.

TBC (Total Body Condition) – to zajęcia, na których nie tylko spalisz sporo kalorii (nawet 600!), ale przede wszystkim subtelnie wyrzeźbisz całą sylwetkę – od ramion po łydki.
Zajęcia opierają się na wykonywaniu zestawów ćwiczeń w określonej jednostce czasowej – przeplatają ćwiczenia wydolnościowe (cardio), wzmacniające i koordynacyjne przy użyciu sprzętu treningowego, a także ciężaru własnego ciała.

W naszym klubie stworzyliśmy kilka odmian zajęć TBC:

Pupomania – to forma zajęć, których głównym celem jest usunięcie niechcianego cellulitu, który najczęściej pojawia się na pośladkach, udach i biodrach. Zajęcia dają rewelacyjne efekty w spalaniu tkanki tłuszczowej, rozbijaniu cellulitu, ujędrnieniu i wysmukleniu tych części ciała.
Bardzo dynamiczna rozgrzewka poprzedza ćwiczenia wzmacniające ud i pośladków, wykonywane w różnym tempie i różnych pozycjach sprzyjających walce z celullitem. Do ćwiczeń wykorzystujemy różnego rodzaju obciążenia, które doskonale kształtują i zaokrąglają kobiecy atut, jakim są pośladki.

Zdrowy kręgosłup – jak ważny jest zdrowy kręgosłup każdy z nas się przekonał, kiedy największy stabilizator odmówi nam posłuszeństwa, dlatego też zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesu wzmacniają także głębokie partie mięśniowe. Zajęcia charakteryzują się spokojnym przebiegiem, przy relaksacyjnej muzyce.

PUMP (sztangi) – rewelacyjny trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego cała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.
Nie musisz obawiać się większych ciężarów – te dobierasz i różnicujesz pod względem ćwiczeń oraz Twoich możliwości i stopnia wytrenowania. Elementy charakterystyczne dla tej formy zajęć: stały zestaw ćwiczeń, którego kształt zmienia się cyklicznie co 2-3 miesiące, świetna muzyka i energetyczny, motywujący instruktor, ale najważniejsze to: wspaniałe rezultaty w postaci pięknie wyrzeźbionego ciała.

Cross – trening siłowy i kondycyjny, polegając na podnoszeniu ciężarów, poprawianiu sprawności atletycznej i odporności. Ćwiczenia wykonywane są intensywnie, bez przerw co pozwala na poprawę szybkości, sprawności, równowagi oraz precyzji.

Forma na lato – jest doskonałą formą grupowego treningu siłowo-wytrzymałościowego. Zajęcia są skierowane zarówno do mężczyzn jak i do kobiet, nie są oparte na choreografii i gwarantują efektywną pracę całego ciała. Jest to połączenie treningu funkcjonalnego z treningiem cardio z wykorzystaniem taśm TRX, gum, piłek, kettlebells.
Jest to idealny trening, szybko przynoszący efekty i równocześnie gwarantujący dużo zabawy.

Mobility – to system ćwiczeń wykonywanych z obciążeniem własnego ciała mających na celu poprawę elastyczności oraz ruchomości ciała. Regularne wykonywanie ćwiczeń tego typu pozwala uniknąć kontuzji, przyspiesza regeneracje oraz rozwiązuje dolegliwości bólowe.

Turbo Spalanie – Trening obwodowy w formie interwałów. Podczas zajęć uczestnicy wykonują 10-13 ćwiczeń w odpowiedniej sekwencji z przerwami. Dzięki pracy w swoim tempie i na miarę swoich możliwości trening jest odpowiedni zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych osób.