Harmonogram

HARMONOGRAM ZAJĘĆ
RevolutionGym

GODZINY OTWARCIA

 

pn-pt: 6.30-23.00
sb-nd:
8.00-18.00

 

SALA FITNESS

strefa fitness

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota
8:30 BRZUCH+STRETCH (KC) BPU (MS) BRZUCHOMANIA (MS) BODY SHAPE (MS)
9:00 BRZUCHOMANIA (MŁ)
09:30 PILATES+STRETCHING (MS) PILATES+STRETCHING (MS) ZDROWY KRĘGOSŁUP (MS)
10:00 PILATES+STRETCHING(MŁ)
17:00
18:00 TRAMPOLINY (KC) SALSATION (NA) TABATA (KC) PUMP (KC)
TURBO SPALANIE (MM)
18:30 BPU (KC)
19:00 BOSU (KC) PUMP (KC) ZDROWY KRĘGOSŁUP (JS) FIT DANCE (RM)
19:30 TRAMPOLINY (KC)
20:00 FIT DANCE (RM) TRAMPOLINY (KC) BPU (JS)
20:30 STRETCHING (KC)

(aktualizacja: 01.10.2018)

Prowadzący zajęcia:
(JS) – Justyna Smołkowicz
(KC) – Karolina Czepiel
(MŁ) – Monika Łękawska
(MS) – Magdalena Skrzyńska
(NA) – Natalia Adamczak
(MM) – Mateusz Matyja
(RM) – Radosław Majeran
 

SALA SPORTÓW WALKI

strefa fight

 

godzina poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
17:00 BOKS DLA DZIECI
(od 7-13 lat) (MM)

BOKS DLA DZIECI
(od 7-13 lat) (MM)
JUDO DLA DZIECI
(od 4-6 lat) (MR)
BOKS DLA DZIECI
(od 7-13 lat) (MM)
19:00 BOKS DLA KOBIET (MM)
BOKS DLA KOBIET (MM)

KICK-BOXING (MR)
20:00 BOKS OPEN (MM) KICK-BOXING (MR)
BOKS OPEN (MM) KICK-BOXING (MR)
BOKS OPEN (MM)
21:00

MMA (MR)

MMA (MR)

(aktualizacja: 01.10.2018)

Prowadzący zajęcia:
(MM) – Mateusz Matyja: pięściarz boksu olimpijskiego, ćwierćfinalista Mistrzostw Polski Seniorów, zwycięzca międzynawowych turniejów, aktywny zawodnik z ponad 50-cioma walkami w ringu, Mistrz Dolnego Śląska i Opolszczyzny, licencjonowany trener Polskiego Związku Bokserskiego, ABSOLWENT AWF WROCŁAW,
TRENER PERSONALNY REVOLUTIONGYM

(MR) – Mateusz Rycak: Wicemistrz Europy w ju jitsu, medalista Pucharu Europy w judo, instruktor judo z ponad 6-letnim doświadczeniem w treningach z dziećmi oraz dorosłymi, instruktor MMA (i in.),
TRENER PERSONALNY REVOLUTIONGYM

OPIS ZAJĘĆ

 

BODY SHAPE– zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym, angażujące mięśnie całego ciała. Do treningu wykorzystywany jest ciężar własnego ciała, hantle, sztangi oraz inne przybory treningowe, ćwiczenia wykonywane są w zróżnicowanym tempie do muzyki fitnessowej.
W zależności od stopnia zaawansowania – trening ten może być zarówno świetnym rozwiązaniem dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z fitnessem, jak i może stanowić wersję bardziej wyczerpującą dla zaawansowanych. Celem zajęć Body shape jest wymodelowanie całej sylwetki oraz wzmocnienie mięśni.

PILATES– zajęcia Pilates są doskonałym sposobem na wypracowanie prawidłowej postawy ciała. Metoda ta pozwala wzmocnić mięśnie przykręgosłupowe oraz „centrum”, wzmacnia osłabione mięśnie, rozluźnia te, które są nadmiernie spięte. Systematyczne ćwiczenia pozwalają wyregulować wszystkie dysproporcje naszego ciała.
Zajęcia charakteryzują się spokojnym przebiegiem, ćwiczenia wykonywane są na macie, bez obuwia przy relaksacyjnej muzyce. Pilates doskonale nadaję się dla osób, które borykają się z różnymi dysfunkcjami, nadwagą, gdyż ćwiczenia nie obciążają stawów.

BRZUCHOMANIA – jest to podstawowy trening wzmacniający i rzeźbiący mięśnie brzucha. Zajęcia rozpoczynają się prostą, rozgrzewką, połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej, angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Między ćwiczeniami wzmacniającymi pojawiają się elemety cardio, dzięki którym pozbędziemy się zbędnej tkanki tłuszczowej. Ciąg dalszy zajęć to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania, natomiast część końcową stanowią ćwiczenia rozciągające.
Idealne zajęcia dla osób które chcą mieć płaski brzuch!

TRAMPOLINY – zajęcia, które biją rekordy popularności w klubach fitness! Odbywają się na specjalnych trampolinach fitness, bardzo intensywne zajęcia, angażujące wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia skutecznie pozwalają spalić zbędną taknkę tłuszczową, poprawić wydolność i kondycję, a także wzmocnić mięśnie całego ciała. Dodatkowo zapewniają nie tylko mocne ciało, zdrowie, kwitnący wygląd zewnętrzny, ale również dobrą zabawę i poczucie lekkości.

STRETCHING – kompleksowe rozciągnięcie wszystkich partii mięśniowych przy relaksującej muzyce. Głównym celem zajęć jest zwiększenie elastyczności mięśni, likwidacja przykurczów mięśniowych, zwiększenie zakresów ruchów w stawach, przyśpieszenie regeneracji oraz odprężenie psychiczne. Zajęcia dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności fizycznej jak i dla osób spędzających długie godziny w pozycji siedzącej.

BPU (Brzuch, Pośladki, Uda) – to nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Zajęcia rozpoczynają się prostą rozgrzewką, w części głównej wykonywane są ćwiczenia wzmacniające dolne partie mięśniowe – uda, pośladki, a także brzuch. Część końcowa zajęć to krótkie rozciągnie. Ćwiczenia wykonywane są w różnych kombinacjach i tempie przy muzyce fitnessowej.

BOSU – zajęcia prowadzone z wykorzystaniem platformy bosu (przypomina piłkę przeciętą na pół). Ćwicząc na bosu pracujemy nad stabilizacją naszego ciała wzmacniając mięśnie posturalne oraz poprawiamy propriocepcję czyli czucie głębokie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – jak ważny jest zdrowy kręgosłup każdy z nas się przekonał, kiedy największy stabilizator odmówi nam posłuszeństwa, dlatego też zajęcia mają charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny w zakresie bólu pleców i skrzywień kręgosłupa. Obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała są wplecione w tok lekcji. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie pilatesu wzmacniają także głębokie partie mięśniowe. Zajęcia charakteryzują się spokojnym przebiegiem, przy relaksacyjnej muzyce.

PUMP (sztangi) – rewelacyjny trening przy użyciu lekkich sztang i obciążeń kształtujący mięśnie całego cała, skutecznie rozwijający wytrzymałość mięśniową, a pośrednio wpływający także na poprawę metabolizmu.
Nie musisz obawiać się większych ciężarów – te dobierasz i różnicujesz pod względem ćwiczeń oraz Twoich możliwości i stopnia wytrenowania. Elementy charakterystyczne dla tej formy zajęć: stały zestaw ćwiczeń, którego kształt zmienia się cyklicznie co 2-3 miesiące, świetna muzyka i energetyczny, motywujący instruktor, ale najważniejsze to: wspaniałe rezultaty w postaci pięknie wyrzeźbionego ciała.

TURBO SPALANIE (trening obwodowy) – Grupowy trening ogólnorozwojowy w systemie obwodowym, wykorzystujący elementy treningu funkcjonalnego oraz cross fit. W zależności od poziomu sprawności uczestników instruktor dobiera rodzaj ćwiczeń. Rywalizacja, moc pozytywnych emocji, spalone kalorie, wzrost siły i wytrzymałości organizmu, Efekt – wysmuklenie sylwetki, rzeźba mięśniowa i dokonała forma fizyczna. Trening dla wszystkich.

SALSATION – zajęcia taneczno choreograficzne, które są mieszanką wielu stylów tanecznych i kultur. Podstawowym celem zajęć jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawia wydolności i koordynacji ruchowej. Zajęcia rozpoczynają się taneczną rozgrzewką i kończą stretchingiem pozostającym w układzie. Każdy kto kocha taniec i dobrą zabawę jest mile widziany.

FIT DANCE – połączenie tańców reggaeton, mereng, hip-hop, pop i wielu innych. Żywiołowa muzyka, zróżnicowane tempo zajęć zapewnia utrzymanie tętna na odpowiednim poziomie, który pozwoli efektywni spalać tkankę tłuszczową. Na tych zajęciach nauczysz się ciekawych choreografii i będziesz mogła bawić się w rytmie ulubionej muzyki.

BRZUCH + STRETCH – na zajęciach koncentrujemy się przede wszystkim na wzmacnianiu i rzeźbieniu mięśni brzucha, z dłuższą, końcową częścią zajęć przeznaczoną na rozciąganie.